Πολιτική ακύρωσης, επιστροφής & υπαναχώρησης
By admin / 3 Ιανουαρίου, 2025 / Δεν υπάρχουν Σχόλια
1. Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την αγορά του, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει την απόφασή του, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, παρακαλούμε να ενημερώσετε το κατάστημά μας εντός αυτής της περιόδου μέσω email ή τηλεφωνικά.
2. Διαδικασία Επιστροφής/Ακύρωσης
Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής, παρακαλούμε να στείλετε ένα αίτημα επιστροφής/υπαναχώρησης στο email μας ή να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο επικοινωνίας μας.
Ο πελάτης θα πρέπει να επιστρέψει το προϊόν χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία υπαναχώρησης.
Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί, με την ετικέτα τους και στην αρχική τους συσκευασία.
3. Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης για τα εξής προϊόντα:
Προϊόντα τα οποία έχουν ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί από τον καταναλωτή.
Προϊόντα τα οποία λόγω της φύσης τους δεν είναι δυνατόν να επιστραφούν, όπως προσωπικά είδη ή προϊόντα που χαλούν γρήγορα (π.χ. τρόφιμα, καλλυντικά).
4. Επιστροφή Χρημάτων
Μετά την παραλαβή και τον έλεγχο των επιστρεφόμενων προϊόντων, το κατάστημα θα εκδώσει την επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών από την ημερομηνία υπαναχώρησης, χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο πελάτης, εκτός αν έχει συμφωνηθεί κάτι άλλο.
5. Κόστη Επιστροφής
Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή λάθος παραγγελία.